Afspraak plannen

Plan hier je sessie

Deze planner kan gebruikt worden door nieuwe en bestaande cliënten. Je gegevens worden beveiligd verstuurd en strikt vertrouwelijk behandeld.

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er na het maken van een afspraak?

Je ontvangt een bevestigingsmail en twee dagen vooraf een herinnering. De mails bevatten een link waarmee je de afspraak kunt verzetten of annuleren. Daarnaast krijg je een uitnodiging om online alvast een vragenlijst in te vullen. Dit helpt tijdens het eerste gesprek maar is niet vereist. Ben je verhinderd hoor ik dit heel graag minimaal 24 uur van te voren. Voor route en parkeren, zie contact. 

Hoe verloopt een gratis online kennismaking?

 Op dinsdag- of woensdagochtend en dinsdag einde van de middag kun je een online kennismakingsgesprek met mij inplannen. Nadat je aanvraag is verstuurd krijg je een bevestiging via mail met instructies en een vragenlijst. Aan de hand daarvan bereid ik ons gesprek voor. Hierin kunnen we ervaren of er een klik is en kan ik je vertellen wat ik voor je kan betekenen.

Wat voor soort sessie moet ik boeken?

De eerste keer boek je een intake gesprek. Je komt dan in mijn cliënt systeem te staan en ontvangt nodige informatie. Als je reeds in het systeem staat kun je eveneens boeken via de online planner, het systeem herkent je email adres en de afspraak wordt gekoppeld aan je dossier.

Hoe betaal ik mijn behandelingen?

Je betaalt je behandeling achteraf. De factuur krijg je via mail en kun je indienen bij je verzekering waneer je aanvullend bent verzekerd.